Przyłączenie istniejącego hotelu do renomowanej sieci, czyli właśnie rebranding to proces, który stale zyskuje na znaczeniu. Hotele, działające pod znanymi brandami stają się hotelami cenionymi przez gości wyżej niż hotele pięciogwiazdkowe. To brand, a nie liczba gwiazdek wpływa na wybory świadomych Klientów.
Wskutek udanego procesu rebrandingu, w którym wesprzeć Cię może zespół naszych specjalistów – zyskujesz zarówno Ty, jak i Twoi Klienci. Korzyścią dla Ciebie jest możliwość działania pod znanym brandem, a tym samym podniesienie prestiżu obiektu. Twoi Klienci będą natomiast z góry wiedzieli czego mogą się spodziewać, bookując miejsce właśnie w Twoim hotelu. To wymierne rezultaty, dzięki którym umocnisz swoją pozycję rynkową.
W procesach rebrandingu – działamy kompleksowo. Często wymagają one wielomiesięcznych negocjacji, dbałości o szereg skomplikowanych formalności, a w końcu – dopięcia szczegółów technicznych. Wykorzystując naszą praktyczną wiedzę i znajomość branży – zapewniamy realne, wieloaspektowe wsparcie prawne i biznesowe.
Skontaktuj się