Obowiązki wynikające z RODO dotyczą każdej branży – również hotelarskiej. Monitoring czy prawo do zachowania anonimowości w trakcie meldunku to tylko część kwestii, o które należy zadbać. Każdy Klient ma prawo zażądać informacji na temat tego jakie dokładnie dane przechowuje hotel, co się z nimi dzieje i w jaki sposób są zabezpieczane.
Powierzenie kwestii związanych z RODO to inwestycja, która się zwraca. Ryzyko jest duże, co potwierdzają pierwsze kary nałożone przez Urząd Ochrony Danych Osobowych. Zyskujesz nie tylko pewność, że dane osobowe Twoich Klientów są bezpieczne, ale również świadomość, że dołożyłeś wszelkich starań, aby uniknąć przykrych konsekwencji finansowych.
Profesjonalnie przeprowadzimy Cię przez cały skomplikowany proces wdrożenia RODO. Zadbamy również o to, aby w toku działalności Twojego obiektu nie dochodziło do żadnych nieprawidłowości. Możesz liczyć na naszą aktywną postawę i wykorzystanie wyłącznie praktycznych, sprawdzonych rozwiązań.
Skontaktuj się