Informacja dla klientów

  1. Administratorem Pani/Pana danych jest Strażeccy, Jaliński i Wspólnicy Spółka Komandytowo-Akcyjna Adwokatów, Radców Prawnych i Doradców z siedzibą w Katowicach, przy ul. Francuskiej 34.
  2. W sprawach związanych z ochroną danych można się kontaktować z naszym inspektorem ochrony danych pod adresem: inspektor.ochrony.danych@arpid.pl
  3. Cel przetwarzania oraz podstawa prawna:
    • W przypadku klientów będących osobami fizycznymi celem przetwarzania jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a następnie wykonanie tej umowy zgodnie z art. 6 ust. 1. lit b),
    • W przypadku osób działających w imieniu, z upoważnienia lub na zlecenie klientów przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora zgodnie z art. 6 ust. 1. lit f) gdzie prawnie uzasadnionym interesem administratora jest zawarcie, a następnie realizacja umowy dla klientów, a przetwarzanie danych osobowych jest do tego niezbędne.
    • Dane osobowe mogą być przetwarzane również do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w szczególności:
      • marketing bezpośredni,
      • dochodzenie, ustalenie i obrona przed roszczeniami,
      • tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.
      • przesyłanie za pomocą poczty elektronicznej lub sms informacji o wystawionych fakturach, należnych płatnościach oraz ich terminach.
    • Ponadto Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze na podstawie art. 6. ust. 1. c), który przejawia się przede wszystkim w obowiązku przechowywania dokumentacji księgowej.
  4. Pani/Pana dane przetwarzane są przez okres do rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, dalej przez okres wymagany przepisami prawa lub do momentu przedawnienia roszczeń.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych mogą być:
    • współpracujący z Administratorem adwokaci, radcowie prawni, prawnicy, notariusze oraz inne podmioty świadczące usługi prawne,
    • dostawcy Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT, dostawcy usług księgowo – finansowych, dostawcy
      usług windykacyjnych, pocztowych i kurierskich oraz usługi z zakresu niszczenia dokumentów.
  6. Ma Pani/Pan prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą,
    • żądania od Administratora sprostowania danych,
    • żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych,
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
    • przenoszenia swoich danych,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Przetwarzanie danych w związanych z obsługą klientów jest niezbędne do realizacji umów. Brak udostępnienia niektórych danych osobowych może w danym przypadku uniemożliwić realizację umowy.
  8. Administrator danych nie będzie w sposób zautomatyzowany podejmował decyzji na podstawie Pani/Pana danych, w szczególności nie będzie dokonywał na ich podstawie profilowania.
  9. Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia klientów, takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe, takie jak numery telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo numer dowodu tożsamości.
  10. Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów.

Jeżeli przekazali Państwo Administratorowi dane osobowe dotyczące osób działających w imieniu stron, z którymi Administrator zawarł umowę, w szczególności osób będących Państwa pracownikami lub współpracownikami, prosimy o przekazanie powyższych informacji tym osobom.


Nasze usługi
Postępowanie cywilne
  • doradztwo przy zawieraniu ugód
  • wsparcie podczas mediacji
  • egzekucja wyroków sądowych
  • zabezpieczenie majątku dłużnika
Ochrona danych osobowych
  • konsultacje
  • audyty
  • wdrożenia
  • projekty dokumentów
Analizy prawne (due diligence)
  • identyfikację oraz oszacowanie ryzyka
  • określenie specyfiki działań przedsiębiorstwa

  • opracowanie najbardziej korzystnej strategii negocjacyjnej

  • reprezentację klientów na spotkaniach z kontrahentami

  • rozplanowanie całego harmonogramu transakcji

Usługa zgodności (Compliance)
  • analiza zgodności
  • dokumentacja wewnętrzna
  • umowy i kontrakty
  • usługa zarządzania dokumentacją
  • postępowania rejestracyjne
Procesy budowlane i inwestycyjne
  • nadzór procesu inwestycyjnego
  • reprezentacja przed sądem
  • uzyskanie niezbędnych zgód
Fuzje i przejęcia
  • stworzenie dokumentacji formalnej
  • zweryfikowanie zagrożeń prawnych
  • sformułowanie dopasowanego planu
  • uzyskanie zgód i pozwoleń
Sprawy podatkowe i rejestrowe
  • doradztwo ogólne
  • utrzymanie aktualnej dokumentacji podatkowej
  • dostosowanie do wymogów prawnych
  • sporządzanie pism
Zamówienia publiczne
  • doradzanie w procedurach przetargowych
  • opracowanie dokumentacji przetargowej
  • sporządzanie odwołań i skarg
  • analizę zgodności postępowań z prawem
×