Szansa na rozwój. Poszukujemy aplikantów II i III roku

20.09.2021

Poszukujemy aplikantów, którzy dołączą do naszego zespołu. Dajemy szanse na realny rozwój u boku  specjalistów oraz zdobycie doświadczenia procesowego. Jeśli szukasz miejsca, w którym będzie Ci się dobrze pracować – ta oferta może być dla Ciebie.

Poszukujemy osoby, która:

  • jest aplikantem drugiego lub trzeciego roku aplikacji adwokackiej lub radcowskiej,
  • ma doświadczenie procesowe lub motywację do zdobywania go,
  • ma dobre umiejętności organizacyjne, jest odpowiedzialna i zdolna do samodzielnej pracy,
  • posiada prawo jazdy kat. B i jest mobilna – niestraszne jej podróże po kraju.

Do Twoich zadań będzie należeć między innymi:

  • udział w prowadzeniu procesów sądowych dla klientów – polskich Towarzystw Ubezpieczeniowych,
    pomoc w bieżącej obsłudze podmiotów gospodarczych i klientów indywidualnych,
  • bieżąca obsługa podmiotów gospodarczych i klientów indywidualnych,
  • zastępstwa procesowe przed sądami powszechnymi, głównie na terenie Śląska,
  • przygotowywanie i analiza umów gospodarczych,
  • sporządzanie opinii prawnych.

Dlaczego warto dołączyć do nas – co oferujemy:

  • doświadczenie w kancelarii będącej liderem wsparcia prawnego branży ubezpieczeniowej,
  • pracę wśród doświadczonych specjalistów,
  • ambitne zadania i dużą samodzielność w ich realizacji,
  • realne możliwości rozwoju w zakresie obsługi podmiotów korporacyjnych rynku ubezpieczeniowego,
  • współpracę w modelu B2B (wariant preferowany),
  • elastyczne godziny pracy, możliwa praca w systemie hybrydowym,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • okazje do integracji – piątkowe lunche, wspólne wyjazdy.

Brzmi to jak coś dla Ciebie?

Prześlij swoje CV na adres e-mail: rekrutacja@strazeccy.pl. Zapoznamy się ze wszystkimi zgłoszeniami, skontaktujemy się z wybranymi osobami.

– – –
Klauzula informacyjna:
Administratorem danych osobowych przesłanych w związku z ogłoszeniem jest Strażeccy, Jaliński i Wspólnicy Spółka Komandytowo–Akcyjna Adwokatów, Radców Prawnych i Doradców, ul. Rybna 34, 43-100 Tychy. ● Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektor.ochrony.danych@arpid.pl ● Dane osobowe kandydata przetwarzane będą w celu rekrutacji. ● Podstawą prawną w zakresie danych wymaganych przez kodeks pracy do zawarcia umowy jest podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), a w przypadku pozostałych danych przesłanych przez kandydata jest nią dobrowolna zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ● Administrator nie przewiduje przekazania danych innym odbiorcom. ● Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż 4 miesiące, licząc od daty zamknięcia procesu rekrutacji lub rekrutacji uzupełniającej. ● Kandydat ma prawo żądania od Administratora: dostępu do swoich danych, sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia
danych. ● Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. ● Kandydat ma prawo do cofnięcia zgody w zakresie danych, których przetwarzanie odbywa się na jej podstawie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem ● Administrator nie będzie podejmował decyzji dotyczących danych w sposób zautomatyzowany. 

Pozostałe aktualności:



Nasze usługi
Postępowanie cywilne
  • doradztwo przy zawieraniu ugód
  • wsparcie podczas mediacji
  • egzekucja wyroków sądowych
  • zabezpieczenie majątku dłużnika
Ochrona danych osobowych
  • konsultacje
  • audyty
  • wdrożenia
  • projekty dokumentów
Analizy prawne (due diligence)
  • identyfikację oraz oszacowanie ryzyka
  • określenie specyfiki działań przedsiębiorstwa

  • opracowanie najbardziej korzystnej strategii negocjacyjnej

  • reprezentację klientów na spotkaniach z kontrahentami

  • rozplanowanie całego harmonogramu transakcji

Usługa zgodności (Compliance)
  • analiza zgodności
  • dokumentacja wewnętrzna
  • umowy i kontrakty
  • usługa zarządzania dokumentacją
  • postępowania rejestracyjne
Procesy budowlane i inwestycyjne
  • nadzór procesu inwestycyjnego
  • reprezentacja przed sądem
  • uzyskanie niezbędnych zgód
Fuzje i przejęcia
  • stworzenie dokumentacji formalnej
  • zweryfikowanie zagrożeń prawnych
  • sformułowanie dopasowanego planu
  • uzyskanie zgód i pozwoleń
Sprawy podatkowe i rejestrowe
  • doradztwo ogólne
  • utrzymanie aktualnej dokumentacji podatkowej
  • dostosowanie do wymogów prawnych
  • sporządzanie pism
Zamówienia publiczne
  • doradzanie w procedurach przetargowych
  • opracowanie dokumentacji przetargowej
  • sporządzanie odwołań i skarg
  • analizę zgodności postępowań z prawem
×